Katarzyna TuraczykSpecjalista ds. administracji

_Katarzyna-kontakt
Specjalizacje
  • Finanse
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie i HR
  • Organizacja prawidłowego funkcjonowania biura
  • Bieżący kontakt z klientem i podwykonawcami
Edukacja
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości
  • Kierunek Finanse i Rachunkowość

SPECJALIZACJA

W JW+A Katarzyna pełni rolę Office Managera. Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie na stanowiskach związanych z całościową organizacją, koordynacją i zarządzaniem pracy biura w firmach prowadzących bardzo zróżnicowane rodzaje działalności. Stanowisko Office Managera obejmuje szeroki zakres obowiązków. Są to działania z zakresu m.in. finansów, rachunkowości, zarządzania i HR. Jednym z ważniejszych aspektów pracy Katarzyny jest odpowiednia organizacji pracy, która wynika z jej wieloletniego doświadczenia, ale również pośredniczenie między właścicielem a pozostałymi jednostkami wspomagającymi organizację oraz działalność biura. Ponadto Katarzyna dba o kontakt z klientem, zarówno w celu organizacji dobrej współpracy, jak i budowaniu dobrych, długofalowych relacji.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

  • Pracownik administracyjno-biurowy w firmie zajmującej się wyposażeniem profesjonalnych gastronomii,
  • Asystentka Zarządu w agencji interaktywnej,
  • Specjalista ds. rozrachunków w firmie transportowo-spedycyjnej.

Dane teleadresowe

+48 517 275 830
ul. Cystersów 13, 31-553, Kraków (parter)

Social Profiles

Czytaj naszego bloga

Jak możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami w biurze JW+A lub złóż zapytanie przez formularz na stronie.

Poszukujesz rozwiązania dla swojej inwestycji? Skontaktuj się z nami.