Business Development Representative
Business Development Representative jest kluczowym graczem w sprzedaży, rozwija możliwości, buduje kulturę i daje przykład.
Miejsce zatrudnienia: Kraków
Forma zatrudnienia: UZ/UOP/B2B
Czas pracy: cały etat
Wynagrodzenie UZ: 6500 zł - 9500 zł
Wynagrodzenie UOP brutto: 5400 zł - 7800 zł
Wynagrodzenie B2B netto na FV: 6500 zł - 9500 zł
Wielkość całego zespołu: 65 osób
Wielkość działu: 5 osób

Kim jesteśmy?

Jesteśmy ekspertami w zakresie zielonego budownictwa, efektywności energetycznej i emisyjności budynków oraz strategii ESG dla sektora nieruchomości. Pomagamy naszym Klientom tworzyć budynki innowacyjne, energooszczędne, zeroemisyjne, przyjazne dla ludzi i neutralne dla środowiska. Wspieramy firmy na ścieżce zrównoważonego rozwoju, podnosząc ich wartość rynkową i inwestycyjną. Dzięki zastosowaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, budynki naszych Klientów spełniają rosnące oczekiwania inwestorów i użytkowników. Są zgodne z obowiązującymi regulacjami, utrzymują najwyższe światowe standardy oraz stają się odporne na wymagania przyszłości (future-proof).

Kompetencje podstawowe

  • Wysokie zdolności komunikacyjne w języku polskim i angielskim.
  • Konsekwencja w rutynowych działaniach.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – minimum B2.
  • Doskonała organizacja pracy.
  • Chęć do nauki o produkcie i inżynierii.
  • Umiejętność pracy z feedback.

Kompetencje pożądane

  • Doświadczenie w sprzedaży.
  • Gotowość do bycia ambasadorem marki do celów sprzedaży społecznej/marketingu/szkoleń.
  • Otwartość na automatyzację powtarzalnych zadań.
  • Zorientowanie na wyzwania.

Umiejętności miękkie

  • Aktywne uczenie się i nastawienie na rozwój.
  • Współpraca i wspieranie innych.
  • Samodzielność i odpowiedzialność.
  • Bardzo dobra umiejętność komunikacji i współpracy z pracownikami innych działów.
  • Umiejętność ustalania priorytetów.

Będziesz odpowiadać za

  • Przychody: odpowiedzialność za realizację uzgodnionego planu sprzedaży na dany kwartał i rok..
  • Negocjacje i zamknięcia transakcji: prowadzenie negocjacji poprzez uwzględnianie kryteriów wyboru i dopasowywanie do wariantów produktów.
  • Oferty: Biegłe dobieranie produktów i pakietów w oparciu o potrzeby klienta. Przygotowywanie prostych i skutecznych ofert handlowych zgodnych z czasem i oczekiwaniami klientów.
  • Przekazywanie zadań: Płynne przekazywanie zadań z zespołu sprzedaży do zespołu produkcji, upewniając się, że spełnione są wszystkie wewnętrzne wymagania CS i pre-onboarding.
  • Wysokość transakcji: Zgodność z planem sprzedaży i strategią firmy, dostosowanie kwartalne.
  • Relacje: Zbudowanie własnej relacji z 2-3, a najlepiej 5-7 kluczowymi klientami.
  • Zarządzanie i mentoring: Młodszych członków zespołu do realizacji celów firmy.
  • Kultura: co najmniej 2 godziny tygodniowo na naukę, dyskusje i budowanie społeczności z zespołem produktowym i innymi kluczowymi obszarami firmy.

Nasze benefity

  • Karta Multisport.
  • Opieka medyczna Allianz.
  • Elastyczne godziny pracy.

Nasze narzędzia pracy

  • ClickUp.
  • Google workspace.
  • Pipedrive.

Prosta ścieżka rekrutacji

Wybierasz ofertę pracy i wypełniasz formularz aplikacyjny

Rozmawiasz z działem HR - I etap

Rozmawiasz z Team Leaderem oraz działem HR - II etap

Otrzymujesz informację zwrotną w ciągu 2 tygodni

Jesteś członkiem zespołu JWA. Witamy na pokładzie!

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Niebawem na nią odpowiemy.

Dziękujemy za wypełnienie naszej ankiety.

Niebawem prześlemy ofertę najlepiej dopasowaną do Twoich potrzeb.

Twoja wiadomość została wysłana!

Dziękujemy za przesłanie wiadomości. Niebawem na nią odpowiemy.

W celu najlepszego dopasowania oferty do Twoich potrzeb i skrócenia czasu jej przygotowania, zapraszamy Cię do wypełnienia krótkiej ankiety.

Dziękujemy za przesłanie swojego zgłoszenia!

Na podany przez Ciebie adres email otrzymasz potwierdzenie udziału w procesie rekrutacji i informacje na temat kolejnych kroków.

Powodzenia!
Zespół HR

Dziękujemy!

Zostałeś zapisany do newslettera.