Katarzyna TuraczykOperations Manager

_Katarzyna-kontakt
Specjalizacje
  • Finanse
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie i HR
  • Organizacja prawidłowego funkcjonowania biura
  • Bieżący kontakt z klientem i podwykonawcami
Edukacja
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości
  • Kierunek Finanse i Rachunkowość

SPECJALIZACJA

Katarzyna na stanowisku Operations Managera – Kierownika ds. organizacyjnych, odpowiada za kontakt z naszymi klientami i analizę wyników finansowych firmy. Posiada ponad dziewięcioletnie doświadczenie na stanowiskach związanych z całościową organizacją, koordynacją i zarządzaniem pracy biura w firmach prowadzących bardzo zróżnicowane rodzaje działalności. Jednym z ważniejszych aspektów pracy Katarzyny jest pośredniczenie między właścicielem a pozostałymi jednostkami wspomagającymi organizację oraz działalność firmy. Głównie koordynuje proces uzgadniania i podpisywania umów handlowych. Odpowiada za przygotowywanie dokumentów dotyczących płatności. Ponadto do obowiązków Katarzyny należy analizowanie finansów, kontrolowanie należności, planowanie budżetu oraz podejmowanie działań związanych z prawidłową organizacją i rozwojem firmy. Do obowiązków Katarzyny należy również przeprowadzanie procesu rekrutacji nowych pracowników oraz nadzorowanie prawidłowej pracy biura, wspierając Office Managera. Najważniejszym jednak obowiązkiem Katarzyny jest dbanie o kontakt z klientami, zarówno w celu organizacji dobrej współpracy, jak i budowaniu dobrych, długofalowych relacji.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

  • Pracownik administracyjno-biurowy w firmie zajmującej się wyposażeniem profesjonalnych gastronomii,
  • Asystentka Zarządu w agencji interaktywnej,
  • Specjalista ds. rozrachunków w firmie transportowo-spedycyjnej.

Dane teleadresowe

+48 508 938 951
ul. Księdza Ignacego Jana Skorupki 11/1

Social Profiles

Czytaj naszego bloga

Jak możemy Ci pomóc?

Skontaktuj się z nami w biurze JW+A lub złóż zapytanie przez formularz na stronie.

Poszukujesz rozwiązania dla swojej inwestycji? Skontaktuj się z nami.